Söndagsnatt i ensamhetens tecken!

Det är söndag natt, och jag känner att det börjar bli dags att sova! Dagarna går så långsamt när man inte har något jobb för tillfället, hoppas på lite mer aktivitet i februari! Jag gjorde en jättegid grönsakssoppa förut ikväll, hela familjen åt upp det ja hade vägt upp till mig själv, men det gjorde inget, den var uppskattad iallafall! :) vilket är ett stort plus! Jag kompenserade upp det med min fruktansvärt goda smootie istället :) Potatis, morot, purjolök och paprika faktiskt! Och lite grönsaksbuljong! Sen för att få rätt proteiner till, så tog jag en chorizokorv! Det är ganska enkelt att komma på bra mat man kan äta, det gäller bara att ha fantasi! Det går bara man vill! :) Imorgon vet jag ärligt inte vad jag ska göra! Funderar på en dag i Karlstad, men inte så kul att hänga där själv en hel dag! Vill även göra mig iordning i håret, det behöver jag verkligen! Vill ha en nystart i mitt liv, även vad gäller mitt utseende! Funderar på en radikal föränding! :) Nu ska jag läsa lite, sen sooova! Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0