Söndag 23/1-11

Hej! Kom på en sak jag måste skriva här. Igår var jag på nöjesbutiken, och faktiskt så köpte jag lösgodis, vilket är månader sen! Jag köpte för 13kr, vilket jag redan då kände var för mycket! Ja åt väl upp den där påsen, och hjälp! Vilken smärta! Jag fick jätteont i magen, blev fruktansvärt uppblåst i magen! Det var riktigt jobbigt. Varför fik jag just denna reaktion? Magen har ju aldrig reagerat på samma Sätt innan? Jag har ju kunnat äta ett kilo utan att ens märka det. Men magen är bara van nyttiga saker, grönsaker, rent kött, rena kolhydrater. Det var nästan som en allergisk reaktion. Men nu vet jag det till nästa gång. :)  Jag gjorde även en grymt god fruktsmoothie igårkväll. Bestående av mango, jordgubbar och lite mild naturell yoghurt. Grymt gott och väldigt mättande. Borde testas! :)  Jag blir mer och mer dolt över mig själv för varje dag som går! Det är helt otroligt. Och idag hade ja ett mycket inspirerande samtal med en ganska stor förebild, som verkligen vet hur det är att jobba i motgångar! Senast nu i veckan vann han pris på idrottsgalan för bäste idrottare med funktionshinder. En väldigt inspirerande människa med en uppsjö av olympiska medaljer hemma på väggen. Det är trevligt när folk ser en för den man är, och inte bara ser en stor människa.  Resten av dagen ska spenderas först i innebandyhallen, för att se en division1match, sen ska den spenderas tillsammans i goda vänners sällskap hoppas jag på! Men annars blir det nog en lugn hemmakväll! En sak är iallafall säker, Jag ska iallafall göra min underbara smoothie, MMM! Hörs kanske senare ikväll, eller imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: annica

Va bra att du testar dig så, jag får också ont i magen av lösgodis, mycket suckralos, glukos och annat som inte är så himla bra. Så skönt att höra dig säga att du är stolt över dig själv, me like! Anders är en förebild för mig med, kan han, kan jag!

Kram!

2011-01-23 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0